fredag 8 mars 2013

Önskesim


Hej nu hade jag tänkt att börja med en ny sak på bloggen som heter Önskesim Där du önskar..

  • Vilket tema dom ska ha Fin/Elak/Punk eller nåt annat?
  • Vilken stad dom ska bo i ( Ange fler en 1).
  • Vilken typ av hår uppsatt eller utsläppt.
  • Vilken färg på håret simmen ska ha.
  • Hud färg.
  • Tjock / Smal / Spinkig. 
  • Vilka färger på kläderna. 
  • Shorts/Tröja Eller Byxor/Tröja eller Hel dress.
  • Och vilka expansions paket/Prylpaket jag ska använda.
Sen skriver du en kommentar till inlägget om sakerna jag skrev över. så kan du även få tips om du vill göra en sim men hittar inte det som passar riktigt. 
Jag kommer att Uppfylla en önskesim i veckan framöver om inget annat anges. Så skriv gärna kommentarer om din önskesim skulle se ut så ska jag försöka att göra så bra jag kan. Om du har övriga frågor så kan du även maila mig Simslivet@live.com.

Hoppas att du är med!

5 kommentarer:

  1. Cool
    Sunset valley, barnacle
    Gärna båda:)
    Blånt
    Lite solbränd
    Smal
    Svart, vit, blå
    Hel dress
    Ep: Kvällsnöjen, leva livet, årstider, husdjur. Pp: statsliv, lyx och design.

    Ps jag vill att hon ska vara en tonåring och du får använda cc.

    SvaraRadera
  2. . fin
    . Sunset valley starlight shores
    .Välj du
    .blond
    .ljus
    .smal
    .Hel dress
    .välj du jag har alla

    hon ska vara ungdom gärna cc

    SvaraRadera
  3. 1. Typ marin-tema
    2. Sunset Walley
    3. Utsläppt och långt.
    4. blont med ljusbruna slingor.
    5. normal
    7. mittimellan smal och normal.
    8. olika
    9. Bara årstider.

    Får man önska många simmar? Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan önska så många som hälst men önska gärna till den nya länken högst upp där vid Startsida osv Där står det önske simmar

      // Kram simslivet

      Radera
  4. Oj, glömde färger: blå röd och vit

    SvaraRadera