fredag 10 maj 2013

Saga Efron

Saga Efron Är en ny sim jag skapat idag med ett stort Hjärta och har precis inlett en karriär inom Sångare

Egenskaper: Flörtig, Blyg, Bra sinne för humor , Ambitiös och Diva.
Bor: Hon Bor i ett Stort hus i Hidden springs som ligger alldeles vi vattnet.
Familj: Hon Har en pojkvän Som heter James Rosendahl och dom väntar barn, Och dom Funderar på att skaffa Husdjur.

Övrigt: en snäll tjej som älskar allt och alla Men still och, är noga med modet och vad hon har på sig, Som man kallar för diva i sims. är en rolig sim och man har aldrig tråkigt när man är med saga hennes pojkvän älskar henne och alla runt om kring. Både Saga och James hoppas att dom ska få en liten tjej som i så fall ska heta Julia och växa upp med dom. Dom har lovat varan att dom ska skydda varandra enda tills döden skiljer dem åt. Saga har sagt att när Dom har fått sitt barn och hon växer upp ska dom flytta till lägenhet sen när hon/han flyttar hemifrån. Dom bor i hus bara för att Barnet ska få en sån bra uppväxt som Möjligt! 

Saga hoppas även om det skulle bli en tjej nu första gången vill hon gärna ha en pojke nästa gång. Namn dom funderar kring ; Pojknamn: Liam, Adam och Harry Flicknamn: Julia, Charlie och Kim.

Lite bilder på Saga:

Jag har både en bra Nyhet och en dålig...

Jag kan börja med den bra nyheten. Den bra nyheten är att om nån vill ladda ner Saga så kan du bara skriva en kommentar så laddar jag upp henne till The sims 3 Store. 

Den dåliga nyheten för er är att jag åker utomlands imorgon till Turkiet och kommer vara borta i en Vecka så det kommer kanske ett inlägg om ni har tur annars kan man säga att jag tar en blogg paus men blogg språk. Kommer nog göra nått till inlägg innan jag åker imorgon. Kommer sakna bloggen så MYCKET så vi får se om man hyr nån dator på hotellet och bloggar lite då. Kommer sakna er! Kanske gör nått inlägg på mobilen imorgon innan vi drar till Arlanda!.

Mer bilder på Saga








:
Tryck på bilderna för att förstora dem
Har du frågor till inlägget? kommentera!



2 kommentarer:

  1. Hej jag skulle vilja ladda ner henne och hoppas att du får det bra i Turkiet ska med dit ha det bra!ps!Din blogg är grym!

    SvaraRadera