måndag 22 april 2013

Tennis

Hej! Igår när jag spelade en av mina första tennis matcher så VAN JAG♥ Så nu är jag grymt peppad att fortsättta med tennisen så att ni vet så ska kanske göra en tennis sim och kolla om man kan göra en tennis bana osv. Men ovan är det iallafall en video på en som skapar en tennis bana i sims. Om de är nån som gillar tennis eller vet om man kan ladda ner tennis saker osv. från någon sida kommentera.

  ( som några av er kanske vet så har jag spelat tennis i snart 4 år. )
Andra bilder på tennis planer:


bilder tagna från google.se.

3 kommentarer:

  1. Hej ! Kul att du spelar tennis de gör jag med . Vet inte var man kan ladda ner tennis saker men om du hittar nån sida kan du lägga upp de på bloggen då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp och vad roligt att du också spelar!

      Radera
  2. http://thesimsresource.com/downloads/details/category/sims3-objects-furnishing-decor-miscellaneous/title/edward-teen-boys-room-tennis-set/id/1189709/

    SvaraRadera