onsdag 19 juni 2013

:'(

Hej igen har tråkiga nyheter... min dator har fått virus och därefter fått typ damp och lagt av.. så alla familjer och bilder kommer nog att försvinna om inte pappa kan rädda datorn innan det är försent. :( Själv tycker jag att det är så HIMLA tråkigt när man har gjort så mycket och nu kanske får börja om på nytt med allt igen jag som tänkte börja med en PGC - familj, Men det kan jag nog total glömma som det ser ut nu. Så kanske måste beställa ny dator... Allt har kraschat hela min värld känns det som men när ni hör från mig igen kanske jag har sämre nyheter eller BÄTTRE. Man får hoppas på bättre. Klaga inte på stavning de är de minsta jag kan tänka på nu mitt upp i allt. Plus att jag skriver snabbt på telefonen.

Hoppas vi syns snart iallafall // Simslivet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar