måndag 17 juni 2013

Önske sim Amelia Space

Amelia Space  Är min nyaste önske sim som du kan ladda ned HÄR från TS3. 
Det var Anonym som önskade henne. Glöm inte att önska simmar du kan önska dem här.
Amelia lever med sin man Leonardo Space och sitt barn Saga Space
Och hon lever verkligen för sina djur och allt omkring henne och är en av dom mest perfekta simmen jag någonsin skapat jag verkligen ällllskkar henne. Hon har mycket cc - från Anubis och mycket annat hon har nästan bara cc hoppas du gillar henne Anonym och hoppas många laddar ner henne just nu är det 3 som har laddat ner henne och jag laddade upp henne till Exchange för 1 min sedan! 

Information om Amelia
2013-06-17
  • SV                                    Ungdom
  • Kvinna                                        Medel
  • Smal                     Skranglig
  • Människa 
  • Älskar värmen, Tursam, Diva, Hopplös romantiker, Fostrande

3 kommentarer: