torsdag 20 juni 2013

Namn

Som mitt sims inte funkar.. Så tänkte jag ge förslag på bra tjej och killnamn som jag ofta brukar använda när jag skapar mina simmar! som passar till nästan alla personligheter! Som det kan vara svårt ibland när man har gjort en sim och sedan ska komma på vad den heter de är en av dom svåraste sakerna för mig!

1 Tjejnamn:

Vicky
Silla
Vera
Julia
Amelia
Agnes
Sabrina
Saga
Ann
Mimmi
Alwa 
Awa
Rose
Odelia
Carly
Selena
Fanny
Cecilia

2 Killnamn:

Sammi 
Stew
Hennry
Ken
Leo
Charlie
Rikard
Billy
Bill
Max

3 Efternamn

Walker
Stewart
Dallas
Smith
Sjöstedt
Gomez

Om du har mer bra tips på Förnamn eller Efternamn kommentera då så fyller jag i!

7 kommentarer:

  1. Hej! Jag har länkat dig nu :)

    SvaraRadera
  2. Jag länkar dig nu,
    Och btw, din simsblogg är inte så dum den heller :)

    SvaraRadera
  3. nksims.bloggplatseb.se kolla den bloggen!

    SvaraRadera
  4. Haha fanny och Cecilia är sist ner på flicknamnen hihi :)

    Men jag har länkat dig nu :)

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag och min kompis har precis skaffat en sims-blogg och behöver mer läsare, kom och ta en titt vet jag... Hjälp oss och sprid vår blogg snälla.

    Tack i förhand :-)

    SvaraRadera
  6. Haha selena Gomez, jag älskar henne <3

    SvaraRadera