torsdag 20 juni 2013

Jag har både bra och dåliga nyheter

Vi kan börja med den bra nyheten. Min dator funkar igen (Pappa som är proffs på datorer laga den). Den dåliga nyheten är att man inte kan Öppna sims så blir nog tvungen att avinstallera ALLT IGEN!.... De dära cc värkar inte vara bra för min dator i alla fall 5 anledningar att jag tycker det.. Ett Datorn går nästan sönder, två datorn laggar som FAAN, tre när mammorna kommer ut med sina barn från sjukhuset ser man dom inte utan det är bara ett rakt strek rakt upp i luften''. Fyra spelet BUGGAR och det går knappt att spela, fem när man har gjort en familj och kommit jätte lå gt på den samma dag så tänker man ju inte på att spara så efter typ 3-6 timmar så stängs de bara av för mig och står ''The sims 3 har slutat att fungera'' (vill du söka en lösning / eller / stänga programmet?.

Så nu är jag väääldddiggt fundersam om man ska installera cc igen vad trycker ni? För om jag installerar allt igen så kanske hela datorn pajar och jag kan inte spela sims på jätte länge... Men nu ska jag försöka starta de en sista gång annars avinstallerar jag de och installerar de igen så får vi se om de funkar eller om datorn får damp igen och stängs av och de kommer upp massa koder som man inte fattar nånting om..... ( gud vad jag var dum och inte laddade upp mina simmar till exhange för då hade man bara kunnat ladda ner dem igen) :'(

Vad tycker ni???

1 kommentar:

  1. Det finns bra CC och dåligt CC. Dåligt CC är det som gör att ditt spel buggar - detta CC kommer oftast med simmar man laddar ner från Exchange. Jag har nästan 4000 nerladdade föremål i mitt spel och det fungerar utmärkt! Jag laddar aldrig ner från Exchange eftersom att det är lätt att få buggar i sitt spel då. Förresten har jag länkat dig nu! :)

    SvaraRadera