onsdag 23 januari 2013

Sims 3? & The sims 3 70-tal 80-tal 90-tal

Hej alla Läsare!! Mitt sims har börjat hacka mer och mer på sistone
är nog för att jag har laddat ner så mycket och för jag har 19 st sims spel installerade samtidigt. Och om jag Avinstalerar kommer nog alla familjer och allt försvinna men de är väll bättre en att ha ett hakigt spel?!

Men vilka spel tycker du är bäst?om jag Avinstalerar sims totalt vilka ska jag installera kan typ ha 7-10 installerade samtidigt utan att de börjar hacka ! vilka ska jag ha? ( Mina spel)

1. The sims 3 årstider
2. The sims 3 Husdjur
3. The sims 3 Övernaturligt
4. The sims 3 Destination världen
5. The sims 3 Kvällsnöjen
6. The sims 3 Drömjobb
7. The sims 3 I Rampljuset Katy Perry
8. The sims 3 I Rampljuset
9. The sims 3 Leva livet
10. The sims 3 Hidden Springs
11. The sims 3 Barnacle Bay
12. The sims 3 Diesel
13. The sims 3 Katy Perry Sötsaker
14. The sims 3 Utomhuslyx
15. The sims 3 Statsliv
16. The sims 3 Sovrum & Badrum
17. The sims 3 Lyx & Design
18. The sims 3 Gasen i Botten
19. The sims 3 ( Vanliga the sims 3)

Och Imorgon släpps The sims 3 70-tal 80-tal 90-tal Ska fråga mamma om man kan få beställa eller det kanske är smartare att vänta några dagar när det blir billigare ;))

För mer information om The sims 3 70-tal 80-tal 90-tal Tryck HÄR
Om du vill förboka The sims 3 70-tal 80-tal 90-tal Tryck HÄR

Lite fakta från www.thesims3.com
Ge dina simmar de hetaste utseende och coolaste inredning från förr med The Sims 3 70, 80, och 90-talet grejer. Idrotten en 70-disco look med en bred krage jacka och bellbottom byxor, gå 80 glam med axelvaddar och örhängen armband, eller kasta på en skrynklig flanellskjorta för en vild 90 grunge utseende. Rock helt nya kläder, frisyrer och ansiktshår, retro föremål och mycket mer.

1 kommentar: