söndag 27 januari 2013

Recension The sims 3 70-tal 80-tal 90-tal


Hej nu har jag spelat The sims 3 70-tal 80-tal 90-tal, Och jag tycker det är super!! Många nya stilar samt Hår , Möbler , Kläder Mm... Jag tycket om dom nya stilarna och dom snygga kläderna till tjejerna framför allt!

Om du vill ha mer fakta om Själva spelet och alla hår och allt man får med så får du vänta ett tag tills jag får tid att sitta vid datorn igen!

Bilder på när mina simmar Odelia & Stew Sjösett. 
Trykare Har man väll inget imott på 70-talet


PARTY IN THE HOUSE

+ Med The sims 3 70-tal 80-tal 90-tal
  • Nya stilar och hår
  • Nya möbler och föremål
  • snygga Mustarser
  • Snygga disco lampor och lampor
  • Bra Hus
  • Coola nya smink Saker Till tjejer/Killar

- Med The sims 3 70-tal 80-tal 90-tal
  • Nåra nya hår till killar ( Två st)
  • INGA kläder och hår till barn/Småbarn
  • MINDRE kläder till killar en till tjejer
  • Inga nya bilar / Världar
Sen var det nog inget mer som var + eller - allt annat som inte finns med ÄR SUPER :D 
Spelet går att köpa för 180;- på Webhallen.se  


Jag ger Prylpaketet 4/5 Diamanter För att.. Inga nya kläder / stilar / Hår till barn / Småbarn och mindre kläder / hår till killar som vanligt.




(Följ även min blogg via bloglovin tryck HÄR för vill ha fler följare ( Jag har bara 4 underbara följare )och om du vill ha ett mail av min blogg varje gång bloggen uppdateras följ även bloggen då!)

// Simslivet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar