onsdag 23 januari 2013

Wilma's sims blogg

Kolla gärna min Kompis Wilmas blogg www.simstjejen45.bloggplatsen.se  Där du kan Läsa om Hennes sims liv och fraför allt hennes simmars liv.

Min kompis wilma är 12 år gammal och driver en Jätte bra blogg.(Kallas även för wilmiz) Jag och min kompis wilma kommer att Lana sims nästa fredag så vi får se hur länge vi blir uppe då.... Så det blir nog nåra inlägg nästa fredag iallafall ;). 

Hon Lägger även upp Historier mm.. Ska Hjälpa henne med designen och så imorgon :) Hoppas att så många som möjligt kollar för bloggen är jätte bra!!


 

 


 

(Lite bilder sen vi spela igår Tryck HÄR för att komma till hennes blogg)
P.s / OBS Det kommer inte bli så mycket inlägg på mina simmar den senaste tiden typ inte för en på fredan som jag måste installera om spel och avinstallera dem och så så inlägg på fredan på mina simmar om jag hinner/Är klar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar