söndag 13 januari 2013

Ny blogg''

Hej igen alla läsare.. nu har jag gjort en stor uppdatering på bloggen och byt bakgrunder headders med mera, och jag undrar om du tycker om den nya uppdateringen eller var den gamla bättre??


''Nya utseendet'' 
och jag vill även påminna er om min tävling ( där man har chansen att vinna 200 simpoints, Reglerna man ska skapa minst en tjej och en kille och göra dem så läskiga man kan ( man får göra fler om man vill) Om du vill vara med kan du skriva till detta inlägg. om du är med så länka inlägget med (tjejen och killen) till detta inlägg så jag slipper leta efter allas inlägg'' )

Nytt Datum på tävlingen: Tävlingen sjuts fram till senast den 19 januari då jag berättar vem som vann..
P.g.a Skolan och alla läxor och så så jag hinner ibland inte blogga alls på vardagarna så det kommer nog bli mest bloggande på helgerna ett teg framöver ;))

tryck HÄR för att komma till tävlingen och om du vill läsa mer sammanfatta tävlingen bara lite snabbt åvan för mer information tryck på länken ovan.

3 kommentarer: