tisdag 1 januari 2013

☺Tävling☻

Nu är det tävling på - http://spacesims.bloggplatsen.se - och nu får ni se reglerna med mera och bara så ni vet så är jag med ;)) Va med du också nu! Tryck HÄR!

Okej, eftersom jag inte har fått in några anmälningar till min lilla tävling, så tänkte jag göra det till en vanlig utlottning! Jag lotttar alltså ut ett valfritt hår eller klädesplagg från sims 3 store! Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar om att du är med, ditt namn + ditt namn på sims3's hemsida! sen kommer jag att dra vinnaren någon gång i början på januari, jag kommer bestämma ett mer exakt datum senare.

-Alltså du kommenterar detta inlägg, skriver ''Jag är med'' , ditt namn och/eller bloggadress + ditt namn

-Lägger du upp bilden här under inlägget på din blogg så får du ditt namn skrivet på 2 lappar.

-och kom igen,vem vill inte vinna något litet ändå? vem vet, jag gör kanske större tävlingar i framtiden! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar