lördag 26 januari 2013

Posepacks tips

Tips ladda ner från http://asgemsims.blogspot.se Där finns det många olika poser att välja på bland annat detta pack som jag, Visar nu! När jag får mitt Pose player att funka ska jag nog ladda ner mest poser från asgemsims!

Detta paket som jag visar nu innehåller
Dessa poser( ca 16 poser )!
a_skywhi1 & a_skywhi2
a_skywhi3 & a_skywhi4
a_skywhi5 & a_skywhi6
a_skywhi7 & a_skywhi8
a_skywhi9 & a_skywhi10 
a_skywhi11 & a_skywhi12
a_skywhi13 & a_skywhi14
a_skywhi15 &  a_skywhi16 


Bilder på Poserna (Några av Alla poser på samma bild)
(Tryck på ladda ner på knappen under för att ladda ner poserna från Asgemsims) Alla poser är finna från hennes blogg/Poseblogg kan inte seja att jag tycker att en enda pose är ful!!

//Simslivet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar