onsdag 26 december 2012

3 nya - sims spel

nu har jag köpt 3 nya sims spel så nu har jag alla sims 3 spel som finns! Köpte sims 3 utomhuslyx , gasen i botten och the sims 3 Barnacle Ban* som är ett spel där man kan bli en pirat. och så har jag hört'' men kommer spela nu för fullt så gör jag ett inlägg ikväll hur spelen funkar och så. köpte dom 3 på gamestop i sandviken för 196:- så billigt!

Nu kommer bilder från the sims 3 Barnacle Bay



De här var bilder från spelet jag tycker att det ser roligt ut och mer information om spelet kommer senare kanske redan ikväll!

Helt nytt Barnacle Bay-paket med extra innehåll!:
  • Sjörövarskattens set
  • Två helt nya exklusiva trappor!

Träffa nya simmar, upptäck världens hemligheter och varva ner på Sjöborrestranden

Roa dig med 20 helt nya exklusiva föremål och kläder som bara finns i Barnacle Bay

I Barnacle Bay är lunch på ett piratskepp bara en av sakerna på listan med saker att göra:

  • Ta en bit mat på Hugges Djuphavshak innan du går och fiskar vid Ophelias fiskehål
  • Utforska mystiken i Piratgömstället eller träffa nya simmar på Vandrarens vattenhål
  • Upptäck de mystiska berättelserna om Barnacle Bay genom att utforska de övergivna pirerna vid Stiftarstranden och relikerna som finns på Guldskäggs galleongalleri
Text tagen från www.thesims3.com och Bilderna) OBS! bara texten med prikarna resten har jag skrivit själv!

en bild på spelen Hoppas man inte ser mig!!

Kram simslivet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar