söndag 30 december 2012

☺Allt om sims☺


(bild tagen från alltomsims) 
Hej alla läsare! Jag tycker att ni ska ta och kolla in en av SVERIGES BÄSTA SIMS BLOGGAR! ALLT OM SIMS! Dom skriver alltid bra inlägg och så tycker jag och därför vill jag tipsa alla som läser min blogg om denna ( Verkligen jätte braa) sims blogg. Sims bloggen drivs av två systrar ( Embla 15 år) och (Saga 18 år) som driver världens bästa sims blogg ( Hoppas att jag kan bli som dom en dag.)

Om du vill komma till bloggen tryck (HÄR) Adressen till bloggen - alltomsims.blogspot.se -
Där dom skriver om sims så klart dom skriver mycket om guider och fusk och nerladdningar tips och det tycker jag är jätte bra. Bloggen startades Den : 3:e juni 2012 och sen dess har dom alltid haft bra inlägg!
Deras konto på thesims3.com

Emblas konto : Emblaaaa
Sagas konto : memiiN

Ha det så bra! och glöm inte att kolla in bloggen www.alltomsims.blogspot.se
Kram: simslivet♥

2 kommentarer: