söndag 16 december 2012

Svar på - Frågestunden

Svar på frågestunden.


Anonym:
1. Kan du göra ett inlägg på dom bästa prylpaketen?
2. Bara Blogg!?
3. Har du några husdjur?
4. Kan du göra en Historia?
5. När fick du ditt första sims spel?


Svar: 
1. Har gjort det. tryck HÄR för att komma till det inlägget.
2. Tack!
3. Ja jag har en katt om du menar i verkligheten??                                                                                                                              
4. Ja. Jag har gjort en men kan kanske göra en till.
5. Jag fick mitt första sims spel 2005.

Millie:
Jag har försökt länge med att "få" en utomjording (men men de går ju inte ...)Varje gång någon av mina simmar blir "fångade"(eller va man nu säger) så blir dom aldrig gravida :/ Så ... vad ska ja göra?? ;o

Svar: Om du vill få din sim, gravid så måste du kanske lägga till utomjordingen i din familj. Har aldrig set en utomjording när jag har spelat så vet inte riktigt , men om du ska lägga till simmen/ Utomjordingen i ditt hushåll skriv in denna kod: Testingcheatsenabled true, Sen håller du in pil uppåt och sen klikar du på utomjordingen samtidigt som du håller in pil öppåt.
Anonym:
Har en fråga hur får man tunnel bana på sims?

Svar:  tror Man får det med kvällsnöjen,Men är inte säker... Annars tror jag att man bara har det från början för tunnel bana borde man inte få med med något speciellt expansions paket.

Anonym:
1.Kommer du köpa sims 4 när de kommer ut?
2.Vad vill du bli när du blir stor?

Svar : Jaa... så klart jag kommer att köpa the sims 4 när det kommer ut för är ju ett sims fan!
När jag blir stor vill jag bli en känd sims bloggare och ha en egen sims butik i Sverige som heter Thesims Där man kan köpa alla sims spel som har kommit ut/ Som finns men om jag inte blir det så vill jag bli tennis proffs för har spelat tennis i 3 år nu och ska kanske börja på prolympia 

Anonym:
Har du alla expansions paket ? Och vilket är bäst?

Svar: Ja jag har alla expansions paket som har kommit ut. Jag tycker att årstider är bäst och sen i rampljuset, det är två expansions paket som man får med mycket nya kläder och grejer och sånt som man har nytta av i spelet. 

Anonym:
Hej simslivet!
1. ÄLSKAR DIN BLOGG! så mycket bra fakta för mig som inte har spelat sims så länge!
2. När började du att spela sims / Sims 3?
3. Kan du designa en headder till mig?
4. När kommer din nästa historia för vill verkligen att du ska göra en för den blir säkert super! 
5. Vet du hur man laddar ner från www.thesims3.com ??
Tacksam för svar!!

Svar: Tack att du tycker om min simsblogg!. Började spela sims När jag var 5 år när jag fick mitt första sims spel. the sims 1 livin it  up ,the  sims 1, the sims 1 on Holiday och the sims 1 Unleashed. Köpte mitt första sims 3 spel i Stockholm i en litet shopping centrum som heter barka by.  Ja jag kan designa headder's om du vill ha en headder disagnad av mig så skicka ett mail till min e-post simslivett@live.com och skriv vad du vill ha på headdern bakrund text och så. Det vet jag faktiskt inte nu men snart lovar ( Historia)
Ja det vet jag tryck HÄR om du vill veta hur man laddar ner från thesims3.com

Anonym:
Frågor
1. Har du husdjur?
2. Hur byter man kläder på sin sim? Kan värkligen inte göra det hjälp!?
3. Hur adopterar man ett husdjur?

Svar: Ja. Du trycker på din sim och sen trycker du på byt klädstil sen trycker du på den stilen du vill sätta på dig. Du kan bara adoptera husdjur om du har '' The sims 3 husdjur'' Men när du ska adoptera ett husdjur så trycker du på din sim sen på Mobiltelefon... sen Adoptera ett husdjur från Härbärge.

Anonym: 
Hej har nåra frågor jag skulle vilja ha svar på...
1. Om man ser ett djur t.xe enhörning hur lägger man till den i sin familj?
2. Hur mycket kostar start spelet? och dom andra spelen till?
3. Hur länge hade du din gammla blogg innan du bött?
4. Hur gammal är du , när började du spela sims?
5. ÄLSKAR DIN BLOGG!!♥♥

Svar: Om di vill lägga till ett husdjur t.ex så skriver du in'' testingcheatsenabled true'' i din fusk ruta ( Håll in pil uppå + ctrl + C) för att ta fram fusk rutan, sen håller du in pil uppåt och samtidigt som du trycker på djuret , och sen på lägg till ifamilj. Startspelet kostar runt 349-249 du kan köpa startspelet för 249 och prylpaket för 99:- och expansions paket för 199:- på www.cdon.com. i ungefär 3 månader. Jag är 12 år gammal och börja spela sims när jag var 5 år. Tack!

Tack för alla fina frågor om du missa frågestunden så kan du bara skriva en fråga till dehära inlägget om du undrar något eller nåt sånt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar