lördag 29 december 2012

Guide - installera the sims medeltiden, Pirater & Adel


Nu har jag köpt The sims Medeltiden, Pirater & Adel. det verkade bra så jag köpte de för 99:- på rusta. jag har även de förgående spelet the sims medeltiden så jag tror att pirater & adel är en förbättring av spelet. men nu kommer en guide för hur man installerar the sims medeltiden, Pirater & Adel. men du kan även kolla på guiden om du ska installera ett annat sims 3 spel.
Först trycker du bara på ''Nästa > ''
Sen trycker du på '' Jag har läst och accepterar villkoren i licensavtalet för slutanvändare '' och sen på '' Nästa > ''
sen fyller du i serie numret som står i  själva fodralet som man får med som skivan ligger i så finns det en broskyr som det står ett nummer på som du fyller i''
 sen väljer du om du ska ha *fullständig* // den vanliga installationen eller *Anpassad* så anpassar du den själv lite gram, med jag brukar ta Den fullständiga för de är den vanliga ;)
Sen får du vänta tills det har laddat klart kan ta ca 5-20 min beror på vad de är för spel.

sen trycker du på slutför♥ sen är installationen klar♥
en video från spelet kommer ett inlägg senare om spelet så håll ut!

bild bevis på att jag Har köpt the sims medeltiden , Pirater & Adel. hoppas ni inte ser mitt fula ansikte ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar