söndag 30 december 2012

Pose Player



Någon som vet hur man laddar ner ( Pose player) ? Har försökt jätte länge men hittar aldrig på hur man laddar ner det. För jag vill också kunna göra poser och så, Om du vet eller har en bra guide på din blogg om hur man laddar ner de så skriv en kommentar till inlägget! Jag vill hälst ha svar skulle bli assa lycklig för svar. för har vellat ladda ner jätte länge men vet inte hur man gör så skriv kommentarer! om ni vet någon blogg som har en förklaring och så hur man laddar ner eller om du kan berätta själv!
(bild tagen från www.modthesims.info )

Kram simslivet♥ //snälla hjälp//♥

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag vet hur man laddar ner Pose Player,
    När jag har skrivit ett inlägg om det kommer jag kommentera din blogg :=)

    SvaraRadera
  2. Ojj, glömde säga att jag är dålig på att förklara såna saker, så det tar lång tid att skriva det.

    Men bäste Fantasims3 har just skrivit ett inlägg om Pose Player:

    http://fantasims3.bloggplatsen.se/2012/12/30/9227331-poseplayer/

    SvaraRadera
  3. Om du inte redan lyckats lista ut hur man gör, så har även jag en guide:

    http://simsdream.bloggplatsen.se/2012/12/29/9220294-pose-player/

    SvaraRadera