söndag 2 december 2012

Veckans bästa spel- Sims 3 irampljuset

Hej nu tänkte jag bäretta om sims 3 spelet iramljuset, Fick the sims 3 i rampljuset när jag fyllde år alltså den 6 november för typ 3-4 veckor sedan så har hunnit spela en hell del tänkte börja med att vissa en video och någon bild från spelet.



En kort video från när min gubbe gick på en konsär och såg en helt grym tjej uppträda så här såg hon ut på bilderna jag han ta innan hon stak!

Min sim tycke genast om henne och det vart hennes stora idol!
Jag tipsar verkligen om the sims 3 irampljuset  jag är jätte nöjd över det om jag inte hade haft något sims 3 spel alls förutom vanliga the sims 3 hade irampljuset varit ett av dom första spelen jag köpte. Några nya saker som är speciella med the sims 3 iramljuset??


- Du kan skicka din sim till en kompis spel! låt din sim uppträda inför en kompis simmar. Blir det succe' eller pannkaka?
- Ta fram rockstjärnan inom dig! Även simmar som inte är blivande stjärnor gillar att rocka loss med sin favoritlåt på en karaokebar.
-Följ dina drömmar! Ge dig in på en spännande karriär som sångare , Trollkonstnär eller akrobat - eller extraknäck som DJ.
-Bli en stjärna! Arbeta dig upp till toppen, från lovande talang till avgudad superstjärna!










2 kommentarer:

  1. Hej Kommer nog att köpa irampljuset!!

    SvaraRadera
  2. Hej Vad roligt ! Att du gillar inlägget! och att du har fått lite insperation iallafall ;)

    SvaraRadera