tisdag 25 december 2012

Montevista - Recension

Nu hade jag tänkt att göra en Recension av the sims 3 Montevista som släpptes den 6 december. den kostar ca : 2500 simpoints om man köper den på www.thesims3.com annars kostar den runt 200 kr.

Montevista är en stad som påminner lite om rom tycker jag, med dom fina husen och alla ruiner som påminner om *Gamla rom* De här är en stad jag tycker är värld att köpa.  när du har köpt sims 3 montevista så, Kommer du ha samma gamla maträtter kvar men du får några nya....
Din sim kan laga

-Lantbröd
-Ostbröd
-Vitlöksbröd
-Frukost-calzone
-Ensam för alltod calzone
-Köttfrossa - calzone
-Vedungnslasangne
-Gräsätarens lasangne
-Extra ost pizza
-Kombinationspizza margherita
-Pepperonipizza

(Montevista) Från sidan

(En av dom snygga husen man får med)

(Ett stadshus som liknar en kyrka tycker jag*)

(På stan ett av dom bästa ställen för turister)

(En av dom berömda pizza bagarna som bor i staden, Här kan du köpa nybakad pizza varje dag så du verkligen kan skämma bort dina simmar rejält)

+Plus

Dom lyckades få med den gamla stilen'' av gamla rom. och den unika, processen att man kan baka/laga pizza att man får med en ny stad som inte liknar någon annan, tidigare stad som finns.
Lite nya saker och möbler som passar, bra till stilen. och annat bra som att man kan, hitta på en bra dag i montevista.

-Minus

Jag har inget speciellt som jag tycker är dåligt eller, något som jag inte gillar med spelt jag tycker att dom har lykats med dehär paket och längtar tills det kommer ut i butikerna. (för på store på thesims3.com kanske man inte kan få paketet med spelet eller att det inte funkar eller nåt).

en video från spelet.
Klicka på videon om du vill göra den större'' videon kommer från min favorit sims artist typ på youtube, The Quxxn och älskar verkligen dina videos! Quxxn!! (bilder tagna från www.thesims3.com)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar