fredag 28 december 2012

Destination världen - Kina




 De här är staden/Världen China som man får med, Destination världen.
Nu Kommer Fakta från the sims 3 destination världen / Kina/ Där jag kommer skriva om nya saker man får med och andra fina sevärdigheter som finns där. OBS! alla bilder från detta inlägg och texten har jag skrivit själv så man får inte ta texten eller ta bilderna jag märker även om man redigerar bilderna! så försök inte.




 Blommorna i vattnet

Här kan man bada i den fantastiska sjön med många fina rosor som det är eld i. Jag älskar verkligen blommorna i vattnet dom är så himla fina. ( simmen som ni ser i vattnet det är min sim Anna som har blivit lite som en kändis på denna blogg)





Hotellet / Huset man bor i när man åker till Kina

Så Här ser lägret ut som mina simmar borde på när dom var där jag tycker att det är ett jätte fint hus med bambu träd om mycket annat coolt som är unikt för just Kina, Jag tycker att alla rum var finna i deras hus som dom bode i, men sovrummen var lite småa tycker jag.

Den fantastiska Kinesiska muren.
som sluter sig runt Kina i simmarnas värld , Det är coolt för att det ser ut som muren gör på riktigt bara att den är sönder på vissa ställen men de är den väll kanske på riktigt också? (Man ser muren på Höger sida)


En se värdighet.
en av dom se värdigheterna som finns i Kina är dom fantastiska sjöarna som finns lite överallt i Kina men den Här bilden är tagen vid ett vattenfall som finns i Västra Kina. Där det finns mycket träd Fiskar och fram för allt Vatten.

  Anna och Dottern Molly 
Mina simmar Molly och anna vill tacka för att ni läser inläggen och att ni Har läst detta inlägg framför allt!

2 kommentarer:

  1. Bra inlägg! Inte för att vara petig men det stavas Kina inte China. :)

    SvaraRadera