måndag 3 december 2012

Julkalender - 3 December

I den här luckan Hade jag tänkt att skriva om lite fusk som funkar till the sims 3 framför med dom jag använder mest och alla mina spel jag har i vilken ordning jag tycker!

Motherlode: 50.000 Kr
Kaching: 1.000 Kr
shazaam: 2.500 I livs långa önskan
Freerealestate: allt är gratis
Testingcheatsenabled true: Många olika fusk t.ex Teleportera
Help: Många olika Fusk!
Forcetwins: Få tvillingar
Set age (nummer): Set ålder på sim
Add to household: Lägg till en sim i din familj
quit: avsluta spelet

Det var (Fusken) Jag använder mest nu skriver jag mina sims 3 spel

1.Årstider
2.Irampljuset
3.Övernaturligt
4.Husdjur.
5.leva livet
6.Drömjobb
7.Kvällsnöjen
8.Destination världen
9.Katy perry sötsaker
10.Lyx & Design
11.Hidden springs



Kram : Simslivet

2 kommentarer:

  1. Har bara husdjur oc vanliga the sims 3 vet du några fusk till de?? Asså om det fins nå speciella eller kan jag använda alla fusk du skrev?

    SvaraRadera
  2. Ja du kan använda alla fusk Det fins inga speciella till ett specielt spel alla funkar till alla sims 3 spel!

    SvaraRadera