lördag 29 december 2012

The sims medeltiden pitater & adel

Hej igen. Nu har jag spelat the sims medeltiden, pirater & Adel , och det är jätte kul en så länge! jag har fått uppleva massa nya saker som inte finns på ''the sims 3'' eller andra sims spel utan bara finns på de här spelet, typ som om att slos mot pirater och tjuvar och hålla håv, Där medborgare i stan har fått fråga om pengar till nya hus och annat. Nu kommer lite bilder på när jag spelar.

 Här kommer några bilder när min drottning Bella Xl slås mot en bandit i skogen och...vinner. Medans Bella Går iväg så ligger banditen kvar tror han dog!?? Om ni vill ha en video på när dom slås så skriv en kommentar till inlägget.

När Bella Hade Hov/saken) så var det många bönder och köp män som kom och frågade om skat och jag vet inte allt var det var men här kommer en ruta på en av dom frågorna jag fick.

En av alla frågor. och här svarade jag Finansiera den! och vips så fick jag..

Förbättra popularitet bland folket.
Så det gäller att verkligen tänka igenom frågorna att man gör det bästa för folket för att förbättra populariteten bland folket.


Annars om man gör det som är sämst mot folket och dödar dom så händer de här ( bild från när jag körde the sims medeltiden - för länge sedan.)



Och de här, Tror jag nog inte att du vill ska hända dina simmar för då dör dom, Det är någon slaks drake i en grop som dom har som offer grop där man döde häxor bland annat under medeltiden. ;( så kommer aldrig mer seja i mot folket för vill verkligen inte att det här ska hända min nya sim Bella Xl ( Om ni undrar vad Xl står för så står det för 11 så Bella den 11)

+ Med spelt

  • Nya föremål som hov stol/tron
  • Nya saker man kan göra som inte liknar något tidigare
  • Att man kan ha sitt egna kungarike 
  • Att man kan vara pirat eller Adel 
  • Ganska billigt! 99:- På rusta
  • Fina nya kläder
  • Att man kan hjälpa sitt trogna folk så mycket
  • Och Mycket mera om jag skulle skriva mer skulle listan bli jätte lång ;)
- Med spelet

  • Man måste ha spelat till räkligt länge för att kunna bli pirat
  • Att man måste ha kommit långt för att kunna ha fler simmar i sin familj en bara 1
  • Att man kan bli Dödad!
  • Att man måste komma tillräckligt långt in i *spelet* för att kunna spara''
Annars är allt annat med spelet bra! så ni kommer nog få några fler inlägg om the sims medeltiden / Pirater & Adel. Hoppas att ni gillar inlägget om och ni har något bra namn på kungarike Eller vad någon av minna simmar ska heta i för och efternamn skriv en kommentar till inlägget. OBS! Tryck på en bild om du vill göra bilden större  

Kram simslivet

3 kommentarer:

  1. Samma Anonym som skällde ut dig förut29 december 2012 kl. 15:03

    *Applåd*
    Bra. Bra Julia. Det var bra att du ändrade allt, och min förra kommentar kanske var lite brutal. Så, förlåt. Men jag tycker ändå du borde säga förlåt till Allt Om Sims.

    SvaraRadera
  2. Tack okej. Förlåt allt om sims om ni ser dehär för vill inte vara dum mot er de låvar jag. Vill bara ha en bra blogg de e det ända sp FÖRLÅT ?

    SvaraRadera
  3. Ps. Din blogg är faktsikt rätt bra. Var inte ledsen. Kanterna runt tjejen var faktsikt inte SÅ fula. :)

    SvaraRadera